sobota, 16 stycznia 2016

Liebster Blog Award #3


Dzisiaj w przerwie między recenzjami (na kolejną zapraszam już jutro lub w poniedziałek) przygotowałam dla Was odpowiedzi na nominację Liebster Blog Award, którą dostałam od Wiktora z bloga mybooktown.blogspot.com za co bardzo dziękuję, tym bardziej, że takich pytań jeszcze nie miałam ;)

1. Ile książek miesięcznie średnio czytasz?
Miesięcznie wychodzi średnio około 5 książek, jednak jak wiadomo czasami bywa lepiej lub gorzej, np teraz czytam już 7 książkę w tym miesiącu, więc liczę, że w tym roku średnia będzie wyższa!

2. Jakie seriale obecnie oglądasz?
Jeszcze niedawno odpowiedź byłaby tylko jedna: nie oglądam nic, jednak ostatnio wciągnęłam się w kilka seriali. Z niecierpliwością czekam na drugi sezon Outlander'a i Daredevil'a. Do tego oglądam Sherlocka i Grę o Tron (muszę je nadrobić) a teraz do grona dołączył również nowy serial, mianowicie Shadowhunters! (w końcu kocham tę serię!) 

3. Jeśli miałbyś polecić każdemu jedną, jedyną książkę, to jaka by to była?
 Nie mam pojęcia jak można polecić tylko jedną książkę. To straszne! Ale biorąc pod uwagę to, co obecnie czytam wybór nie jest trudny. Każdemu i to bez wyjątku polecam Pielgrzyma Terry'ego Hayes'a! Ta książka naprawdę rozpiernicza system! Nie jestem nawet w połowie (to ma 750 stron) a już wiem, że będzie po niej ogromny kac.



4. Zdarza Ci się czytać w szkole lub pracy?
Nie jest niczym niezwykłym widzieć mnie w szkole z nosem w książce. Staram się mieć jakąś zawsze ze sobą, aby nie nudzić się na przerwach czy niektórych lekcjach lub okienkach. Często jest to moja jedyna możliwość, aby czytać w ciągu tygodnia. 

5. Chciałbyś/Chciałabyś zostać kiedyś bibliotekarzem?
Nigdy się nad tym nie zastanawiałam. Myślę, że nie byłby to mój szczyt marzeń. Wolałabym już pracować w księgarni. Myślę, że mogłaby to być fajna praca dorywcza, w wakacje czy w czasie studiów, ale na dłuższą metę nie odnalazłabym się tam ;) 

6. Jak długo zamierzasz prowadzić swojego bloga?
Nie mam pojęcia. Nie planuję zawieszać działalności blogowej tylko ją rozwijać, jednak nie wiem na ile klasa maturalna, a później studia (mam nadzieję prawnicze) pozwolą mi na czytanie książek a tym bardziej na poświęcanie czasu na bloga. Pożyjemy, zobaczymy. 

7. Co robisz, aby zrelaksować się po pracy (oprócz czytania)?
Zazwyczaj po powrocie do domu kładę się ze słuchawkami w uszach i leżę tak aż zregeneruję siły a czasem przy tym zasypiam. Później niestety powraca szara rzeczywistość zadań domowych ;) 

8. Masz jakiś sposób na szybsze czytanie?
Nie mam żadnego sposobu. Uważam że te wszystkie szkółki czytania są bez sensu, bo czemu szybkie czytanie ma służyć? Chwaleniu się że możemy pochłonąć ogromne ilości książek? Myślę, że lepiej poświęcić każdej historii tyle czasu ile od nas wymaga i nie zmuszać się do narzucania sobie terminów. Liczy się jakość a nie ilość ;) 

9. Ile czasu dziennie poświęcasz na czytanie?
Jak już wspominałam, to zależy od tygodnia. W weekendy staram znaleźć się kilka godzin na czytanie, jednak zdarzają się takie tygodnie, podczas których w ogólne nie zabieram się za żadną książkę. Zazwyczaj jednak jest to kilkanaście stron przed pójściem spać. 

10. Jaka jest Twoja największa pasja (oprócz czytania)?
Przede wszystkim muzyka. Gram na gitarze, a przez kilka lat chodziłam również na zajęcia, oraz byłam w chórze. Jednak pasją równoległą do czytania jest zbieranie pocztówek z różnych zakątków świata i wszelkiego rodzaju handmade, od niedawna również journaling i scrapbooking :)

11. Ile języków umiesz/uczysz się?
Oczywiście oprócz polskiego uczę się od 13 lat angielskiego i od 5 niemieckiego. W domu sama uczę się japońskiego, a do tego mam zamiar nauczyć się kiedyś francuskiego i jakiegoś języka skandynawskiego.

To by było na tyle jeśli chodzi o dzisiejsze LBA. Mam nadzieję, że chociaż trochę mnie poznaliście ;) Jak kiedyś wymyślę jakieś pytania, to na pewno znajdziecie i nominacje ode mnie ☺

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Konnichiwa drogi czytelniku!
Bardzo dziękuję za każde wejścia, a tym bardziej za komentarze. Jeśli masz chwilkę skomentuj, jeśli nie wiesz co napisać, to chętnie się dowiem co aktualnie czytasz i oczywiście co ciekawego polecasz! ;)

Copyright © Szablon wykonany przez Blonparia