czwartek, 7 stycznia 2016

Podsumowanie roku 2015


Już od prawie tygodnia możemy się cieszyć nowym rokiem i czystą czytelniczą kartą, jednak po raz ostatni zapraszam Was na post poświęcony ubiegłym 365 dniom i wszystkim czytelniczym rzeczom, które się w nich wydarzyły. 

Po pierwsze udało mi się przeczytać 57 książek (i dwie w połowie) dzięki czemu udało mi się wykonać wyzwanie Przeczytaj 52 książki. Niektórzy mogą pomyśleć, że to mało, jednak biorąc pod uwagę wymagania liceum i rozszerzenia z fizyki, matematyki i informatyki jestem dumna, że przeczytałam aż tyle. Czytanie jest dla mnie odskocznią od ścisłego profilu, a także sposobem na odpoczynek, nie tylko humaniści czytają książki prawda? 

Niektórzy liczą strony, ja liczę centymetry w ramach wyzwania Przeczytaj Tyle Ile Masz Wzrostu.  Niestety przy wzroście 189 cm jest to dla mnie prawie niewykonalne. Podchodzę jednak do wyzwań jak do zabawy, dlatego z dumą oświadczam, że udało mi się przeczytać w 2015 roku 164,1 cm cudownych książek! 

Jeśli chodzi o to ile książek przybyło w zeszłym roku do mojej biblioteczki powiem tak. Zaczynałam rok z dwiema półkami, skończyłam na regale z 16, tak więc pozostawiam to waszej wyobraźni ;) 

O mojej TOP 10 możecie poczytać tutaj (klik) a jeśli chodzi o wszystkie recenzje z 2015 roku znajdziecie je w zakładce pod archiwum. 

Co jeszcze działo się w zeszłym roku? 

W marcu miałam ogromną przyjemność być na spotkaniu autorskim z Remigiuszem Mrozem, przez co w mojej kolekcji znajduje się Kasacja z dedykacją. 

W sierpniu z kolei byłam na III Ogólnopolskim Zlocie Nocnych Łowców czyli w skrócie mówiąc na spotkaniu fanów Cassandry Clare! W tym roku również jadę, a przynajmniej mam taką nadzieję.



Również w sierpniu ruszyła akcja pod nazwą Książkowe Tour De Pologne którą miałam przyjemność ostatnio podsumować (klik)

Jeśli chodzi o bloga, nie wierzę, że jest Was tutaj aż tyle! Mam nadzieję, że za rok spotkamy się również w takim gronie lub być może w większym. Cieszę się, że blog się rozwija a to wszystko dzięki Wam! Dlatego zapraszam was tutaj, na Find The Soul w najbliższe miesiące, główny plan tego roku jest taki, aby posty pojawiały się częściej i może bardziej systematycznie. 

Na koniec zapraszam was na konkurs noworoczny, w którym można wziąć udział jeszcze przez kilka dni (klik)

Dziękuję Wam za ten rok, trzymajcie się ciepło i oby ten 2016 był zaczytany! 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Konnichiwa drogi czytelniku!
Bardzo dziękuję za każde wejścia, a tym bardziej za komentarze. Jeśli masz chwilkę skomentuj, jeśli nie wiesz co napisać, to chętnie się dowiem co aktualnie czytasz i oczywiście co ciekawego polecasz! ;)

Copyright © Szablon wykonany przez Blonparia