środa, 6 stycznia 2016

Książkowe Tour De Pologne - Podsumowanie I Edycji


Dzisiaj chciałabym Was bardzo serdecznie powitać w poście poświęconym akcji booktour, którą zorganizowałam w sierpniu ubiegłego roku i która zaskoczyła mnie niesamowicie, pozostawiając pamiątkę do końca życia. 

Jeśli śledzicie bloga już od jakiegoś czasu musieliście zauważyć akcję o tytule Książkowe Tour De Pologne, czyli w skrócie akcję polegającą na przekazywaniu sobie książki, czytaniu jej i na wszelkie możliwe sposoby zostawianie swoich myśli wewnątrz niej. 

Dużo osób uważa, że po książkach nie powinno się pisać, jednak gdy tylko Oddam Ci Słońce wróciło do mnie, zrozumiałam jak cenne są książki, w których można zobaczyć cząstkę osób które ją czytały. Zobaczyć które myśli przykuwały uwagę i jakie budziły emocje. Uwierzcie, taką książę czyta się po prostu niesamowicie. 

Książka ruszyła w świat 17 Sierpnia 2015 roku aby po 4 miesiącach, przeczytana przez 10 osób, po przebyciu aż 2893 km wróciła do mnie 10 Grudnia. 

I już teraz na samym początku muszę podziękować wszystkim dziewczynom, które wzięły udział. Dziękuję nie tylko za to, że dołączyłyście się do samej akcji, ale za to, że dzięki Wam ta książka żyje. Dziękuję za wszystkie miłe słowa, które pisałyście o akcji na blogach i za to, jaką niespodziankę każda z Was zostawiła dla mnie w książce. Nie spodziewałam się tego dlatego ogromne podziękowania i gorące uściski przesyłam właśnie Wam:

Martynie z bloga medycy-nie-gesi.blogspot.com, która zaczęła całą akcję i pierwsza coś w niej napisała, miałaś chyba najcięższe zadanie ;) 

Anicie @anita31818

Dominice @swedishwaterx

Magdalenie z bloga zapiski-okularnicy.pl która napisała przepiękną recenzję tej książki 

Patrycji z bloga fluff-my-life-my-amazing-story.blogspot.com na którym również znajdziecie recenzję oznaczoną logiem akcji, to strasznie miłe! 

Dominice z bloga czytelniadominiki.blogspot.com gdzie również pojawiła się recenzja z cudownymi słowami na temat akcji "czułam się potraktowana nie jak gość, ale jak pełnoprawny właściciel książki. Dziękuję!" 

Uli @ulajocz

Monice @x_moniiia

Dominice która dopiero zaczyna przygodę z książkami dlatego szczególnie dziękuję za udział w akcji!

oraz Sarze z bloga sawatka.blogspot.com która mimo wszystko nie czytała tej książki jako ostatnia, tę przyjemność zostawiłam dla siebie ;) 

Organizując coś takiego nie wiedziałam, że książka którą wybrałam wywoła tyle emocji i tyle pozytywnych słów. Bardzo się cieszę, że historia Noah i Jude tak bardzo Wam się spodobała. Właśnie dzięki osobom, które wzięły w tej akcji udział, zrozumiałam, że tę książkę powinien przeczytać każdy, dlaczego dokładnie dowiecie się w recenzji Oddam Ci Słońce, którą na blogu mam nadzieję znajdziecie już w weekend.

Aby pokazać jak ta książka wygląda w środku, przygotowałam kilkanaście zdjęć, wystarczy na nie kliknąć, aby móc przyjrzeć się bliżej, może zachęcą Was do udziału w kolejnej takiej akcji, którą mam przyjemność zapowiedzieć już w następnych tygodniach, bądźcie czujni! ;) 

Dzięki takiej akcji, można się dowiedzieć, jak uderzać pięścią! Kto by pomyślał ;) Jeśli chodzi o środkowe dolne zdjęcie to cóż NIE CZYTAJCIE FRAGMENTU KSIĄŻKI. Ja niestety tak zrobiłam, zaciekawiona komentarzem i chyba zaspojlerowałam sobie książkę ;) 


Trudno się nie zgodzić, że ta książka naprawdę żyje, ale to zasługa tylko i wyłącznie wszystkich uczestników. Po cichu liczę, że w kolejnej edycji będzie ich jeszcze więcej. Trzeba trochę poczekać zanim książka do nas dotrze, to fakt, ale myślę, że jest to niesamowita przygoda, dlatego Książkowe Tour De Pologne oficjalnie zostaje długodystansową akcją ;) 

Na koniec chciałabym jeszcze pokazać coś, co wywołało u mnie wzruszenie, ale naprawdę jest to dla mnie totalnym zaskoczeniem i głównym powodem, dzięki któremu zrozumiałam, że takie akcje powinno się organizować, dziękuję za wszystkie miłe słowa które znalazłam na końcu książki, uwierzcie mi, że chciało mi się płakać, jest to zdecydowanie moja ulubiona strona w książce, do której z radością wracam! 



Tak więc raz jeszcze dziękuję za udział w akcji, wszystkich zainteresowanych zapraszam do II Edycji (są jacyś chętni?) i jeśli macie jakieś propozycje, jaka książka powinna tym razem wyruszyć w podróż dajcie znać w komentarzu. Jestem otwarta na wszystkie sugestie! 

Takie cuda dostałam wraz z książką, tego już w ogóle się nie spodziewałam, dziewczyny dziękuję! Zakładki są niesamowite, a Wasze prace przepiękne, dziękuję za taką niesamowitą pamiątkę! 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Konnichiwa drogi czytelniku!
Bardzo dziękuję za każde wejścia, a tym bardziej za komentarze. Jeśli masz chwilkę skomentuj, jeśli nie wiesz co napisać, to chętnie się dowiem co aktualnie czytasz i oczywiście co ciekawego polecasz! ;)

Copyright © Szablon wykonany przez Blonparia