niedziela, 3 kwietnia 2016

Podsumowanie Marca



Wiosna już mam nadzieję, na dobre zagościła za oknem, dlatego czy można się dziwić, że w marcu przeczytałam tak mało książek? Co prawda wolne od zajęć miałam już od 10 ale jak to ja, można było mnie złapać m.in. u lekarza ale nie z nosem w książce. Niestety jak jestem chora to nie potrafię czytać. Znacie to?  

W marcu udało mi się przeczytać tylko (a może aż?) 4 pozycje, jednak za to obeszło się bez większego rozczarowania. Właściwie dopiero w ostatnie 1,5 tygodnia wzięłam się do czytania, kończąc Parabellum - Głębię Osobliwości (recenzja) i w międzyczasie pochłaniając Osobliwe i cudowne przypadki Avy Lavender (recenzja)

Jedynym rozczarowaniem tego miesiąca był Jo Nesbo, Pierwsze moje spotkanie z tym autorem do najlepszych nie należało a Krew na śniegu uratowała mikroskopijna długość. Na recenzję tej książki zapraszam na początku tygodnia, zobaczycie czym mistrz kryminału mi podpadł.

Koniec miesiąca spędziłam z Rewizją (recenzja), przez którą znów obgryzam paznokcie czekając na kolejny tom. Jak pomyślę, że miną miesiące zanim dowiem się, co tam się stanie, mam ochotę zapaść w sen jak misie!



Czy kwiecień będzie lepszy? Bardzo na to liczę, w końcu leci do mnie Pani Noc, niedługo na świat wyjdzie Inwazja na Tearling, Ugly Love i Ślepy Trop, dlatego już zacieram rączki i szukam luk w kalendarzu ;) 

Już teraz także mogę się z Wami podzielić radosną nowiną, że moja akredytacja została potwierdzona i 21 oraz 22 maja będę na Warszawskich Targach Książki! 

Z kim się widzę? Wybieracie się? A może ktoś będzie na spotkaniu z Colleen Hoover w Poznaniu za tydzień? No i najważniejsze, jak wypadł marzec w waszym wykonaniu? 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Konnichiwa drogi czytelniku!
Bardzo dziękuję za każde wejścia, a tym bardziej za komentarze. Jeśli masz chwilkę skomentuj, jeśli nie wiesz co napisać, to chętnie się dowiem co aktualnie czytasz i oczywiście co ciekawego polecasz! ;)

Copyright © Szablon wykonany przez Blonparia