poniedziałek, 31 sierpnia 2015

Wyniki - Konkurs Wakacyjny


Cześć i czołem!

Dzisiaj nareszcie mogę dla Was pisać, niestety po długiej przerwie spowodowanej brakiem komputera. Czemu elektronika psuje się w najmniej odpowiednim momencie?

Teraz jednak mam już nowego laptopa, dlatego zaczynając od dzisiaj, nadrobię blogowe zaległości. Recenzja Królowej Tearlingu, Fangirl, My Little Ponny TAG, podsumowanie sierpnia i najlepsze czyli Zlot Nocnych Łowców już wktótce! Dzisiaj jednak tak jak obiecałam wyniki konkursu, który trwał do południa.

Ogólnie do konkursu zgłosiło się 61 osób, dlatego zwycięzca naprawdę miał szczęście. Ja już wiem kto to taki ;)

Jak wiadomo zwycięzca wybiera jedną książkę z listy, która przedstawia się następująco:

1) Will Grayson, Will Grayson - J. Green & D. Levithan
2) Następczyni - Kiera Cass
3) Czas Żniw - Samantha Shannon
4) Mężczyzna Ze Stumilowego Lasu - Douglas Lain
5) Skrawki Błękitu - Lois Lowry
6) Opactwo Northanger - Jane Austen
7) Zakon Mimów - Samantha Shannon
8) Ocean na końcu drogi - Neil Gaiman
9) Mój Paryż moja miłość - Paulina Wnuk - Crepy
10) Królowa Tearlingu - Erika Johansen
11) Miasto Kości - Cassandra Clare
12) Miasto Popiołów - Cassandra Clare
13) Fangirl - Rainbow Rowell
14) Imię Róży - Umberto Eco

Jednak żeby nie przedłużać zapraszam na wyniki w postaci filmiku! 

(Mam nadzieję, że taka forma Wam się spodoba ;)


Zwycięzcą jest...
Book Worm! 

Skontaktuję się z tą osobą dziś/jutro ponieważ za chwilę zmykam z domu. Już teraz wielkie gratulacje, a Wam dziękuję za udział i zapraszam do śledzenia bloga, ponieważ już za kilka dni  pierwsze urodziny bloga, w związku z czym szykują się następne konkursy.

Trzymajcie się! 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Konnichiwa drogi czytelniku!
Bardzo dziękuję za każde wejścia, a tym bardziej za komentarze. Jeśli masz chwilkę skomentuj, jeśli nie wiesz co napisać, to chętnie się dowiem co aktualnie czytasz i oczywiście co ciekawego polecasz! ;)

Copyright © Szablon wykonany przez Blonparia