niedziela, 12 lipca 2015

Konkurs Wakacyjny


Wakacje są? Są! 
Ładna pogoda jest? Powiedzmy.
A konkurs na blogu? Zaraz będzie! ☺

baner konkursowy
Znów mnie na blogu nie było i znów mnie nie będzie, bo za tydzień wyjeżdżam na prawie 2 tygodnie i to do drugiej autorki bloga, do której mam niestety prawie 500 km. Jednak aby jakoś wprowadzić wakacyjny nastrój, organizuję konkurs który potrwa aż do 31 sierpnia! 

Zanim przejdę do szczegółów przejdę do nagród.

Jak to nazwa mówi konkurs wakacyjny dlatego do wygrania jest jeden z tytułów, które przeczytam podczas trwania całych wakacji. Co to oznacza? To oznacza, że warto na blogu śledzić co czytam, bo to od wygranej osoby będzie zależało co otrzyma! Aby ułatwić wybór nagród i dowiedzieć się co aktualnie znajduje się w puli, będę aktualizowała tego posta wraz z listą. Na dzień dzisiejszy znajdzie się na niej 6 tytułów, ale to na pewno nie koniec, bo zamierzam czytać aż do 31 sierpnia kiedy to zamknę konkurs. Mam nadzieję, że każdy znajdzie coś dla siebie ;) 

Co zrobić aby wziąć udział w konkursie?

  • być obserwatorem bloga
  • wstawić baner wraz z linkiem do tego postu na bloga 
  • podać adres email
  • napisać jaka książka kojarzy się wam z wakacjami! 
Przykład zgłoszenia:
  • Biorę udział!
  • Obserwuję jako: 
  • Baner: http://find-the-soul.blogspot.com/
  • email: marta11829@gmail.com
  • Z Wakacjami kojarzy mi się: "Opactwo Northanger" Jane Austen 
Warto wiedzieć:

Konkurs trwa do południa 31 sierpnia. Jednego zwycięzcę wylosuję wieczorem, aby zakończyć konkurs jeszcze w wakacje. 

Aktualna pula nagród:

1) Will Grayson, Will Grayson - J. Green & D. Levithan
2) Następczyni - Kiera Cass
3) Czas Żniw - Samantha Shannon
4) Mężczyzna Ze Stumilowego Lasu - Douglas Lain
5) Skrawki Błękitu - Lois Lowry
6) Opactwo Northanger - Jane Austen
7) Zakon Mimów - Samantha Shannon
8) Ocean na końcu drogi - Neil Gaiman
9) Mój Paryż moja miłość - Paulina Wnuk - Crepy
10) Królowa Tearlingu - Erika Johansen
11) Miasto Kości - Cassandra Clare
12) Miasto Popiołów - Cassandra Clare
13) Fangirl - Rainbow Rowell

Regulamin:
1. Uczestnik musi posiadać adres korespondencyjny na terenie Polski.
2. Organizatorem konkursu oraz sponsorem nagród jest Lily z bloga <a href="http://find-the-soul.blogspot.com/">find-the-soul.blogspot.com</a>
3. Wyniki zostaną opublikowane 31 sierpnia br.
4. Zwycięzca zostanie wyłoniony drogą losowania, spośród nadesłanych komentarzy.
5. Organizator zastrzega sobie zmianę ilości zwycięzców.
6. Uczestnik musi być publicznym obserwatorem bloga. 

*via. tumblr

1 komentarz:

  1. *Biorę udział!:)
    *Obserwuję jako: Czytamyy Oglądamyy
    *Baner: Wstawiłam na instagrama ^^
    *E-mail: czytamyy.ogladamyy@gmail.com
    *Z wakacjami kojarzy mi się: "Mara Dyer Tajemnica" Michelle Hodkin, a to,dlatego że kupiłam ją podczas wakacyjnego wyjazdu,a akcja książki rozgrywa się na Florydzie gdzie jak wiadomo panuje zawsze lato.

    OdpowiedzUsuń

Konnichiwa drogi czytelniku!
Bardzo dziękuję za każde wejścia, a tym bardziej za komentarze. Jeśli masz chwilkę skomentuj, jeśli nie wiesz co napisać, to chętnie się dowiem co aktualnie czytasz i oczywiście co ciekawego polecasz! ;)

Copyright © Szablon wykonany przez Blonparia