poniedziałek, 20 lipca 2015

Liebster Blog Award #2

Prosto z gór i prosto od drugiej autorki bloga zapraszam na Liebster Blog Awards odcinek drugi! Za nominację i bardzo fajne pytania dziękuję autorce bloga czytam-z-pasja.blogspot.com Zawsze z chęcią odpowiem na Wasze pytania.

Żeby nie przedłużać, zaczynamy! ;) 

1. Ostatni obejrzany przez Ciebie film godny polecenia?
Ostatni godny polecenia, to na pewno piątkowy Harry Potter! Ale że raczej wszyscy to znają, to polecam Kod Da Vinci. Książkę czytałam ponad rok temu ale film dopiero udało mi się obejrzeć w niedzielę i podobał mi się chyba równie mocno jak książka, ale pamiętajcie: Najpierw książka - potem film!

2. Gdzie najbardziej lubisz czytać?
Powiem szczerze, że jest to dość problematyczne pytanie, ponieważ zawsze lubiłam czytać na wsi, siedząc na kocyku w ogrodzie lub na schodach. Ewentualnie zimą w moim łóżku, jednak teraz miejsce to już dla mnie nie istnieje, więc czas znaleźć sobie inne, ponieważ w domu czytać nie potrafię... 

3. Czy kiedykolwiek próbowałaś pisać książkę lub nadal piszesz?
Kiedyś pisałam ale przestałam po prawie 200 stronach jednak to było bardzo dawno temu. Bodajże w maju zaczęłam pisać coś nowego, ale czy kiedykolwiek to ujrzy światło dzienne? Nie mam pojęcia, w każdym razie pomysł na książkę  na pewno jest w mojej głowie. Może uda mi się to wszystko kiedyś przelać na papier.

4. Kto jest twoim idolem książkowym, czyli jakiego bohatera szczególnie darzysz szacunkiem?
Książkowy idol... Muszę powiedzieć, że nigdy się nad tym nie zastanawiałam. Bardzo podziwiam Jem'a z Diabelskich Maszyn za jego serce względem ukochanych osób, jednak mój szacunek również zdobyła Paige Mahoney z Czasu Żniw (recenzja już wkrótce) za to, że nie myślała tylko o sobie. Pewnie gdybym pomyślała, znalazłabym więcej takich osób, jednak to są te, które przyszły mi od razu na myśl ;)

5. Czy masz osobę, z którą możesz rozmawiać o książkach? 
Jestem szczęściarą, że mam taką osobę i nie jest to tylko moja mama, ale także i najlepsza przyjaciółka. Zawsze każda rozmowa sprowadza się do książek, tym bardziej, że mamy podobny gust.

6.Czy oglądasz jakiś booktuberów?
Oczywiście! Sama także planuję założyć książkowego vloga, jednak to będzie w bliżej nieokreślonym czasie ;) Kogo oglądam? Z polskiej sfery jest to na pewno Anita z Book Reviews, Maja z To Warto Czytać, od czasu do czasu Olga z Wielkiego Buka, ale także Za Górami Książek czy co tam mi wpadnie w oko ;) Jeśli chodzi o zagraniczne kanały to abookutopia, benjaminoftomes czy TheBookLife 

7.Jak długo prowadzisz już swojego bloga? 
Ponad 10 miesięcy i wielkimi krokami zbliża się roczek! Będzie to jakoś koło moich urodzin, czyli początek września.

8. Czy ktoś zachęcił się do prowadzenia bloga, czy sama podjęłaś decyzję?
To była długa historia. W każdym razie prowadzę także drugiego bloga, na którym to zaczęłam pisać recenzje książek. Przyjaciółka rzuciła pomysł, że może powinnam założyć bloga tylko z recenzjami i tak oto powstało Find The Soul! Strona poświęcona odnajdywaniu duszy w książkach! 

9. Jak długo po założeniu bloga nawiązałaś pierwszą współpracę, jeśli nawiązałaś?
Nie mogę powiedzieć tutaj o żadnej stałej współpracy, jednak miałam kilka jednorazowych wydarzeń i chyba na razie zostanę przy takiej formie współpracy. Może niedługo będę mogła powiedzieć o czymś stałym, ale na razie nie będę zapeszać ;) 

10. Jak szło/idzie Ci pisanie wypracowań do szkoły?
Nigdy nie miałam problemów z pisaniem wypracowań. Pamiętam że w 6 klasie ciągle czytałam swoje opowiadania, bo pani się podobały. W gimnazjum zawsze kończyłam z 6 za wypracowania a w liceum zawsze pierwsza kończę je pisać, przez co cała klasa i pani zawsze się dziwi, że kończę rozprawkę w 20 min na 90 które dostajemy na napisanie. Później zawsze sobie posprawdzam, czy nie mam błędów i się nudzę, na szczęście pani już przyzwyczajona pozwala mi wtedy wyciągnąć książkę i czytać ;) Uwielbiam rozprawki! Moja wielka miłość <3 PS. Jestem na profilu z rozszerzoną matematyką, fizyką i informatyką ;) 

11. Czy podczas czytania zwracasz uwagę na cytaty i czy zaznaczasz je w jakiś sposób? 
Ostatnio przekonałam się do samoprzylepnych karteczek, więc w taki sposób zaznaczam cytaty. Kiedyś spisywałam sobie numery stron, ale zawsze po skończeniu książki szukam cytatów, które zapadły mi w pamięci na Lubimy Czytać.

Niestety nikogo nie mogę nominować ponieważ nie mam dostępu do listy blogów które czytam (nie mam mojego laptopa) jednak z chęcią poznam wasze odpowiedzi na te pytania. Mam nadzieję, że wam się spodobały!


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Konnichiwa drogi czytelniku!
Bardzo dziękuję za każde wejścia, a tym bardziej za komentarze. Jeśli masz chwilkę skomentuj, jeśli nie wiesz co napisać, to chętnie się dowiem co aktualnie czytasz i oczywiście co ciekawego polecasz! ;)

Copyright © Szablon wykonany przez Blonparia