wtorek, 1 marca 2016

Podsumowanie Lutego


Tradycyjnie już jak co miesiąc zapraszam Was na podsumowanie ubiegłych 29 dni. Najkrótszy miesiąc w roku i brak wolnych weekendów sprawił, że czasu na czytanie miałam bardzo mało, jednak mimo wszystko udało mi się przeczytać aż 5 cudownych książek. Każda skradła kawałek mojego serca, chociaż nie od samego początku było z nimi tak łatwo. 

W lutym nie mogło zabraknąć wyczekiwanej przeze mnie premiery Szklanego Miecza, o którym będziecie mogli przeczytać już niedługo. Jednak czy moje sceptyczne podejście do tej książki  i początkowe rozczarowanie, dało jakieś pozytywne owoce, dowiecie się na dniach. 

Ostatni już zimowy miesiąc (a przynajmniej mam nadzieję, że ostatni, bo z utęsknieniem wyczekuję wiosny) zdominowany został zdecydowanie przez twórczość Remigiusza Mroza. Przeczytałam aż 3 jego książki w tym: Przewieszenie o którym możecie przeczytać tutaj (klik) oraz dwa pierwsze tomy Parabellum, o którym będziecie mogli poczytać w tym miesiącu, jak tylko dokończę Głębię Osobliwości. 

Ostatnia książka należąca do lutego, to Love Style Life - Garance Dore. O tej książce również powiem parę słów, ponieważ jest to pierwsza pozycja o stylu, modzie i życiu jaką przeczytałam z własnej woli i myślę, że jako osoba, która z tą tematyką nie ma nic wspólnego, mogę powiedzieć, dlaczego ta książka cieszy się taką popularnością u modowych laików ;) 


Mam nadzieję, że w marcu uda mi się wykorzystać te dwa dni, o które miesiąc jest dłuższy i wolne dni związane ze świętami i rekolekcjami na czytanie. W końcu w najbliższych dniach czekam na aż 4 premiery, które po prostu muszę dorwać. Jest to oczywiście: Nevermore Otchłań - Kelly Creagh (23 marca), Rewizja - Remigiusza Mroza (30 marca), do której premiery dni odliczam. Inwazja na Tearling - Eriki Johansen (30 marca) oraz Pani Noc - Cassandry Clare (30 marca). 

Czekacie na któreś z tych książek? No i przede wszystkim znajdują się tu jacyś fani Czerwonej Królowej, którzy tak jak ja, są już po lekturze Szklanego Miecza?

Dajcie znać, jakie pozycje udało się Wam przeczytać, w ubiegłym miesiącu!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Konnichiwa drogi czytelniku!
Bardzo dziękuję za każde wejścia, a tym bardziej za komentarze. Jeśli masz chwilkę skomentuj, jeśli nie wiesz co napisać, to chętnie się dowiem co aktualnie czytasz i oczywiście co ciekawego polecasz! ;)

Copyright © Szablon wykonany przez Blonparia