piątek, 25 grudnia 2015

Świąteczny Book Haul oraz TBR

Ho ho ho! 
Mam nadzieję, że święta u Was mijają przede wszystkim radośnie i może zaczytanie? 
Jako że ostatnio nie miałam czasu dodać nic świątecznego zapraszam na mały book haul książek, które dostałam na święta. Muszę przyznać że stos mnie zaskoczył, tym bardziej, że to nie jest mój główny prezent świąteczny. 


Rok przekładałam zakup Złodziejki Książek i nareszcie ta pozycja wpadła w moje łapki. Nie mogę się jej doczekać, ponieważ nie słyszałam jeszcze na nią złego słowa i mam nadzieję, że nie usłyszę, a mnie spodoba się równie mocno. Lalka i Zbrodnia i Kara to nie tylko książki które chcę przeczytać ale i również lektury szkolne na przyszłe miesiące, dlatego Mikołaj połączył przyjemne z pożytecznym ;) 


Pielgrzym to kolejna książka na którą miałam ochotę już od dawna, ale jakoś nie miałam okazji jej przeczytać. Tylko Martwi nie kłamią oraz Florystka to książki, które brakowały w mojej kolekcji Katarzyny Bondy (kiedy ja je wszystkie przeczytam?) 


Wszechświat kontra Alex Woods, to pozycja o której nie wiem praktycznie nic, ale przez jedną osobę mam wielką ochotę ją przeczytać, ktoś z Was czytał? Polecacie czy niekoniecznie? 

Na koniec książka, którą już prawie pochłonęłam i mam tu na myśli Księgę Wyzwań Dasha i Lily. Powiem tyle, cudna książka na święta! Już wiem, że w przyszłym roku będę wypatrywać książek duetu Rachel Cohn & Davida Levithana, któremu po ostatnim spotkaniu nie chciałam już dawać szansy. Jednak ten autor potrafi zaskoczyć. Pytanie do Was. W najbliższych dniach (sobota/niedziela) chcielibyście recenzję właśnie Księgi Wyzwań... czy Oddam Ci słońce

Jeśli chodzi o mój Świąteczny TBR (i może lekko noworoczny) to prezentuje się on tak:


Jak widać Księgę Wyzwań... naprawdę już kończę. Uwięzioną w bursztynie również zaczęłam, jednak w międzyczasie będę czytać inne pozycje, ponieważ ta seria do najlżejszych nie należy. Mam nadzieję, że uda mi się te książki przeczytać. Zobaczymy co z tego wyjdzie.  Co Wy czytacie w te święta?

via. weheartit

Na koniec, chciałabym Wam życzyć przede wszystkim dużo radości i uśmiechu w te święta. Abyście spędzili je w gronie rodziny i przyjaciół. Abyście znaleźli chwilę na odpoczynek i abyście chociaż na te kilka dni zapomnieli o szkole, pracy i obowiązkach. Życzę Wam samych wspaniałych książek, aby w przyszłym roku nie zabrakło niesamowitych książkowych premier i abyście zawsze robili to co kochacie, wtedy wszystko jest łatwiejsze. I przede wszystkim życzę Wam dużo miłości! ♥ Wesołych Świąt! 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Konnichiwa drogi czytelniku!
Bardzo dziękuję za każde wejścia, a tym bardziej za komentarze. Jeśli masz chwilkę skomentuj, jeśli nie wiesz co napisać, to chętnie się dowiem co aktualnie czytasz i oczywiście co ciekawego polecasz! ;)

Copyright © Szablon wykonany przez Blonparia