czwartek, 31 grudnia 2015

TOP 10 - NAJLEPSZE KSIĄŻKI 2015

Nowy Rok powitamy już za kilkanaście godzin, więc przyszedł najwyższy czas aby podsumować minione dni i mam tutaj ich na myśli aż 365. Co się wtedy działo? Dowiecie się już wkrótce. Wtedy podsumuję ile książek przeczytałam i jak wypadły wyzwania. 

Dzisiaj chcę Wam przedstawić moją subiektywną listę ulubionych książek, które przeczytałam w 2015 roku. Muszę przyznać, że trudno było się ograniczyć tylko do 10! W tym roku przeczytałam naprawdę niesamowite pozycje i teraz macie szansę zobaczyć, co na dłużej zostało w moim sercu. 

Powitajcie zaszczytną 10! (kolejność nie ma znaczenia) 


Można powiedzieć, że ta 5 stanowi książki z wątkami historycznymi. II Wojna Światowa, XVII w. Amsterdam, XIX w. Anglia oraz moja ukochana XVIII w. Szkocja. Sama się zdziwiłam, że takie książki w pierwszej kolejności przyszły mi na myśl, gdy pomyślałam o tym, co przeczytałam w tym roku. 


Jeśli chodzi z kolei o tę 5, co tu dużo mówić. Wywołały u mnie przeróżne emocje. W przypadku Kasacji i Zakonu Mimów, wybrałam akurat te części, przez przypadek. Zarówno cały cykl o Joannie Chyłce jak i Czas Żniw całkowicie skradły mi serce i z niecierpliwością czekam no kolejne tomy! Jedynie wahałam się nad Czerwoną Królową, czy z jej gatunku powinna się tu znaleźć, czy może Co ze mnie zostało, myślę jednak, że za to, że wreszcie zło, zrobiło tak duży postęp i udowodniło, że nie zawsze dobro zwycięża, myślę, że ta pozycja zasługuje na to aby trafić do najlepszej 10. 

Jestem strasznie ciekawa, jakie książki Wam przychodzą pierwsze na myśl o 2015 roku. Koniecznie podzielcie się Waszymi TOPkami ;) 

Chyba nie pozostaje mi nic, jak życzyć Wam, aby przyszły rok był obfity w same cudowne książki, abyście za 366 dni mieli ogromny problem, aby ograniczyć się do TOP 10 czy TOP 5 (w końcu będzie jeden dzień więcej aby czytać!). Udanej zabawy w Sylwestra i Szczęśliwego Nowego Roku! 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Konnichiwa drogi czytelniku!
Bardzo dziękuję za każde wejścia, a tym bardziej za komentarze. Jeśli masz chwilkę skomentuj, jeśli nie wiesz co napisać, to chętnie się dowiem co aktualnie czytasz i oczywiście co ciekawego polecasz! ;)

Copyright © Szablon wykonany przez Blonparia