wtorek, 1 grudnia 2015

Podsumowanie Listopada

via tumblr.com
Święta już tuż tuż, zima powoli pojawia się za oknem, więc wypadałoby podsumować listopada, zanim śnieg nas porządnie zasypie, tak więc prosto spod kołderki przesyłam wam moje zeszłomiesięczne stosiki. Czasami bycie chorym się opłaca ;)

Na sam początek książki, które udało mi się przeczytać. Muszę przyznać, że jestem zadowolona z wyniku. Udało mi się przeczytać 4 książki i dwie dokończyć, bo jak pamiętacie w październiku z dwoma pozycjami uporałam się do połowy.


Trzeba przyznać, że listopad minął pod znakiem polskich autorów na 6 książek, 4 zostały napisane przez naszych rodaków. Pierwszą książką którą przeczytałam, a właściwie dokończyłam było Confess, o którym możecie przeczytać tutaj (klik). Kolejną listopadową lekturą było Zaginięcie, które mnie porwało od pierwszej strony i o którym także pisałam już na blogu (klik). Kolejna pozycja połknięta w kilka dni i znów Remigiusz Mróz czyli Ekspozycja. W ostatni weekend udało mi się przeczytać Króla Wron Szymona Kruga a w międzyczasie Podaruj Mi Miłość, które zostawiam na bloga na mikołajki ;) Ostatnia książka to Pan Tadeusz, którego ostanie 6 ksiąg udało mi się jakoś w tym miesiącu zmęczyć. Koniec końców chyba mogę być dumna ;) 

Jeśli chodzi o książki, o które wzbogaciła się moja biblioteczka, wynik jest jeszcze lepszy, ponieważ przybyło mi 10 książek i tym samym zabrakło mi miejsca na regale. Jednak nowy dostanę na święta, taki oryginalny prezent ;) 


Pierwszą książką, która wzbogaciła moje półki była Sprawa Niny Frank, którą miałam czytać w ramach BoohAThonu, z którego przez chorobę musiałam zrezygnować. Nie jest to jedyna książka, którą dostałam w tym miesiącu od mamy, ponieważ Marsjanina, pewnego dnia po powrocie ze szkoły również ujrzałam na regale. 

Harry Potter, Podaruj Mi Miłość, Uwięziona w bursztynie, Co ze mnie zostało, Pewnego dnia i Zaginięcie to moje zamówienie na nieprzeczytane.pl. 

Król Wron to książka od wydawnictwa MadMoth Publishing a Anglik zakochany z kolei przyszedł wraz z chillbox'em. 

W sumie daje to 10 książek, które po części mam zamiar przeczytać w grudniu. 


Jak wypadł u Was listopad? Pochwalcie się ile udało Wam się przeczytać ;)

+ chcielibyście post dotyczący mojej biblioteczki? Zastanawiam się czy jak już przyjdzie nowy regał (taki duuuuży) to czy nie zrobić jakiegoś małego porównania. Co Wy na to? 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Konnichiwa drogi czytelniku!
Bardzo dziękuję za każde wejścia, a tym bardziej za komentarze. Jeśli masz chwilkę skomentuj, jeśli nie wiesz co napisać, to chętnie się dowiem co aktualnie czytasz i oczywiście co ciekawego polecasz! ;)

Copyright © Szablon wykonany przez Blonparia