poniedziałek, 4 maja 2015

Czytelnicze Podsumowanie Kwietnia & #1 Book Haul

via. tumblr
Kwiecień plecień, bo przeplata trochę zimy trochę lata. Tym razem jak najbardziej to się sprawdziło także i w mojej biblioteczce, ponieważ przeplatały się u mnie różne książki, dlatego warto by podsumować miniony miesiąc, dopóki jeszcze mamy początek maja ☺

Kwiecień był o wiele lepszy czytelniczo od marca, może ktoś zauważył, że nie pojawiło się podsumowanie w zeszłym miesiącu, dlatego tę zacną jedną pozycję przerzucę do kwietnia. Co to była za marcowa książka? Dawca - Lois Lowry o którym pisałam tutaj klik

przeczytane - kwiecień
Przechodząc jednak do kwietnia, tu mogę się pochwalić trochę większym stosikiem. Co my tam mamy? 
Czerwona Królowa - Victoria Aveyard jak o niej pomyślę, to znów przypominam sobie końcówkę grr - dobra książka ;)
Dalej nic innego jak pierwsza polska książka i kolejne 10/10 w miesiącu czyli Kasacja - Remigiusza Mroza
Następnie Akademia Dobra i Zła - Somana Chainani o której również już pisałam. Na dole nic innego jak mój mistrz  - George R.R. Martin i Gra o Tron którą nadal czytam, ale już na szczęście jestem bliżej niż dalej. Oglądanie serialu przed czytaniem to naprawdę zła decyzja! 
Na zdjęciu nie ma Love Letters To The Dead - Avy Dellairy ponieważ książkę aktualnie pożyczyłam, ale sztuczny tłum robi Dawca który jak już wspominałam pochodzi z marca, ale ciii ☺ 
Na koniec zostawiłam A Thousand Pieces Of You - Claudii Gray. Nie chcę za dużo o tej książce mówić, bo na dniach pojawi się recenzja. Dużo osób mnie o nią pyta, ale musicie wytrzymać jeszcze trochę. Ja sama jeszcze jej nie skończyłam, ale po pewnym wydarzeniu (o którym pisałam na fb) nie jestem w stanie przebaczyć autorce i tak się focham. Może kiedyś mi przejdzie ;) 

Podsumowując daje to 6 książek na kwiecień z czego jestem zadowolona, jak na możliwości, które miałam. 
Czy w maju będzie lepiej? Nie sądzę, ponieważ czeka mnie sporo ciekawych przedsięwzięć w szkole, ale w końcu już niedługo wychodzi Następczyni oraz Maybe Someday, więc to dorwać muszę! Ktoś też czeka? :)

#1 Book Haul
Przechodząc do drugiej części posta postanowiłam zrobić obiecanego Book Haul'a. Właściwie od połowy marca moja biblioteczka wzbogaciła się o kilka ciekawych pozycji, o których warto wspomnieć. Muszę przeprosić za jakość zdjęć, ale pogoda za oknem jest taka a nie inna, przez co nawet z łóżka nie chce się wstawać, a co dopiero robić dobre zdjęcia ;) 

1) Akademia Dobra i Zła - egzemplarz recenzencki od wydawnictwa Jaguar.
2) W ten sam dzień co książkę powyżej, "przywlekłam" ze sobą Kasację wraz z dedykacją ze spotkania autorskiego, oczywiście z Remigiuszem Mrozem.
3-5) Północ i Południe - Elizabeth Gaskell; Rozważna i Romantyczna oraz Opactwo Northanger - Jane Austen to nic innego jak zdobycze z biedronki. Kto wie, może kiedyś napiszę recenzję Dumy i Uprzedzenia? Ach ten pan Darcy!
6) Czerwona Królowa - marcowy prezent od mamy, z okazji świąt. 
7-8) A Thousand Pieces of You, The Fault In Our Stars i Love Letters To The Dead - książki z wymiany z Robertem z Czytanie Moim Tlenem. Tak się przyzwyczaiłam do czytania po angielsku, że nie mogłam się wkręcić w polskie książki, ale na szczęście już mi przeszło ;) 



To by było na tyle jeśli chodzi o moje kwietniowe stosiki. Chyba nie były takie złe prawda? Jak tam u Was wyglądało? ☺

PS. Zapraszam do konkursu w którym do zdobycia jeden egzemplarz Szeptem - klik




Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Konnichiwa drogi czytelniku!
Bardzo dziękuję za każde wejścia, a tym bardziej za komentarze. Jeśli masz chwilkę skomentuj, jeśli nie wiesz co napisać, to chętnie się dowiem co aktualnie czytasz i oczywiście co ciekawego polecasz! ;)

Copyright © Szablon wykonany przez Blonparia