czwartek, 30 kwietnia 2015

KONKURS - Książkowe #ToLubię - "Szeptem" B. Fitzpatrick

Obiecałam i wreszcie mogę wypełnić moje słowa. Tak jak już kiedyś pisałam z okazji 10 tys. wyświetleń organizuję konkurs, w którym jest do zdobycia książka B. Fitzpatrick pod tytułem Szeptem. Chociaż w taki sposób chciałabym Wam podziękować, że zaglądacie tutaj, bo przecież nikt Was do tego nie zmusza. Bywały chwile kiedy chciałam zostawić bloga, ale minęło już tyle czasu, a ja nadal piszę, co jest tylko Waszą zasługą (no i może książek o których po prostu musiałam gdzieś napisać, bo rozrywały mnie emocje) 

Dlaczego nagrodą akurat ta książka? Nie dlatego, że jej nie lubię, ale dlatego, że była to moja pierwsza recenzja na tym blogu. To od niej wszystko się zaczęło i gdyby nie ta książka, nie ta historia, nie byłoby mnie tu dzisiaj. 
Czy Szeptem mi się podobało? - nie koniecznie o czym można się przekonać, kiedy przekopiecie się przez czeluści bloga, sięgając aż do 10 września ubiegłego roku. Ale nie będę taka, ułatwię Wam klik ☺

Dlatego pomyślałam, że ta książka tak leży i leży i nikt jej nigdy nie przeczyta, a jest w stanie nowym. Szkoda byłoby, aby strony zrobiły się żółte a do środka nikt nigdy nie zajrzał, więc jeśli ktoś chce przygarnąć do siebie historię Patcha i Nory ten konkurs jest dla Was. 

Co trzeba zrobić, aby zdobyć tę książkę?

1) Być obserwatorem bloga 
2) Wkleić baner na bloga z linkiem do tego posta (baner poniżej)
3) Wykonać zadanie: Książkowe #ToLubię. Już wyjaśniam o co chodzi:
Wybierzcie jedną książkę, którą uwielbiacie i po prostu napiszcie jej tytuł i autora.
5) Konkurs trwa do północy 17 maja 
6) Zwycięzcę wylosuję w przeciągu 7 dni, ponieważ akurat od 17 maja będę gościła dziewczynę z wymiany. Może poproszę ją o pomoc, co wy na to? 
7) Konkurs odbędzie się jeśli zgłosi się więcej niż 5 osób

Wzór:

  • Książkowe #ToLubię "tytuł" i autor
  • email:
  • obserwuję jako:
  • baner: (link)


Tak więc nie pozostaje mi nic innego jak życzyć wam powodzenia!

Niech los zawsze Wam sprzyja! 



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Konnichiwa drogi czytelniku!
Bardzo dziękuję za każde wejścia, a tym bardziej za komentarze. Jeśli masz chwilkę skomentuj, jeśli nie wiesz co napisać, to chętnie się dowiem co aktualnie czytasz i oczywiście co ciekawego polecasz! ;)

Copyright © Szablon wykonany przez Blonparia