wtorek, 14 kwietnia 2015

Lubimy Czytać TAG ~Lily

Żeby tak trochę urozmaicić żywot tego bloga postanowiłam nie dodawać dzisiaj recenzji, tylko zrobić TAG. Jak widać gdzieś tam z boku, korzystam z biblioteczki na Lubimy Czytać. Staram się dodawać tam wszystko na bieżąco i (uwaga) udaje mi się to! Czego nie mogę powiedzieć o innych rzeczach bo jak widać nie należę do najsystematyczniejszych osób ;) Mam nadzieję, że przed studiami uda mi się to zmienić, bo inaczej na moim wymarzonym kierunku będzie to dla mnie wyrokiem śmierci ;)

Ale żeby nie wybiegać tak "daleko" w przyszłość, pozostaję tu i teraz czyli Lubimy Czytać TAG

1) Jaka książka została ostatnio odznaczona jako przeczytana?
~ Cieszę się, że mogę to napisać uwaga: KASACJA Remigiusza Mroza! 
Pierwsza polska książka jaką przeczytałam dla siebie, a nie jako lekturę i kurde to prawda, że Polska to jednak ma dobrych pisarzy. Tylko dlaczego do dalszych losów Chyłki i Zordona trzeba czekać ROK? Będę wam przez ten czas marudzić, ale Chyłka rozpiernicza system o czym niebawem na blogu ☺ 

2) Co obecnie czytasz?
~ Obecnie jestem w połowie Love Letter to the Dead - polski odpowiednik to bodajże Kochani, dlaczego się poddaliście? Ja mam przyjemność czytać tę książkę w oryginale i muszę powiedzieć, że to była jedna z lepszych decyzji mojego życia, bo znając mnie, polskiej wersji bym nie przeczytała, bo jakkolwiek dziwnie to brzmi - tłumaczenie mnie do tego nie zachęca ;) 
~ Nie wiem czy mogę to nazwać "teraz czytam" ale od miesiąca dosłownie toczę walkę z Martinem i Grą O Tron, książka rewelacyjna, ale najpierw obejrzałam serial, co okazało się ogromnym błędem. Teraz będę bujać się z nią przez nie wiadomo ile czasu, ale zawsze gdy już siadam do czytania, coś bardziej przykuwa moją uwagę.

3) Co ostatnio odznaczyłaś jako chcę przeczytać?
~ Ostatnio czyli dokładnie kilka minut temu (przynajmniej wiem co to jest) Starter - Lissy Price. Ta książka jest ostatnio dosłownie wszędzie, dlatego muszę sprawdzić o co tyle hałasu ;)

4) Co planujesz przeczytać jako następne? 
~ Planów jest baaardzo dużo, ale na półce już leży A Thousand Pieces Of You - Claudii Gray więc pójdzie w pierwszej kolejności. Muszę powiedzieć że to moje Okładkowe Love, ale wydanie jest naprawdę przepiękne. Ciekawe czy kiedyś ta książka zostanie wydana w Polsce. 

5) Czy używasz systemu gwiazdek?
~ Jak najbardziej, chociaż z biegiem czasu inaczej spoglądam na przeczytane książki, dlatego wolę je oceniać po kilku miesiącach od przeczytania ;) 

6) Czy bierzesz udział w jakiś tegorocznych challenge'ach?
~ Przeczytaj tyle ile masz wzrostu
~ 52 Książki w ciągu roku
~ i ostanie widoczne na zdjęciu
Moje postępy można na bieżąco śledzić na pasku bocznym. Jak to idzie - statystyki mówią same za siebie, jednak nie czytam dlatego by odhaczyć jakiś punkt. Takie czytanie dla mnie nie ma sensu. Czytam dla siebie, a jeśli książka mieści się w jakiś kryteriach po prostu ją odhaczam i tyle ;)


7) Czy masz listę życzeń na lubimyczytac.pl?
~ Jakieś pozycje się na liście znajdują, ale to jest jedyna półka, której nie uzupełniam. Większość życzeń pokrywa się z listą "chcę przeczytać" 

8) Jaką książkę planujesz kupić jako następną?
~ Niedługo będę robić nowe zamówienie i tak na skróty napisze co znajduje się w koszyku:
  • Eleanora & Park - Rainbow Rowell
  • Byliśmy Łgarzami - E. Lockhart 
  • Will Grayson, Will Grayson - J. Green & D. Levithan 
  • Kim Jesteś, Sky? - J. Stirling 
  • Kocha, Lubi, Szanuje... - Alice Munro
  • Confess - C. Hoover
  • The Perks Of Being A Wallflower - S. Chbosky
9) Czy masz jakieś ulubione cytaty na lubimyczytac.pl?
~ Coś tam jest, ale to na pewno nie są wszystkie moje ulubione. Zazwyczaj te co mi utkwiły w pamięci dodaję do recenzji ;) 

10) Jacy są twoi ulubieni autorzy na lubimyczytac.pl?
~ Remigiusz Mróz 
~ Victoria Aveyard 
~ Cassandra Clare 
~ Kiera Cass 
~ John Green
~ Colleen Hoover 
~ J. K. Rowling 

11) Czy jesteś w jakiś grupach na lubimyczytac.pl? 
~ I tu muszę powiedzieć, że pierwszy raz słyszę, że tam są jakieś grupy (przemilczmy to). Korzystam z tej strony tylko i wyłącznie dla podsumowywania mojej biblioteczki, od czasu do czasu przeczytam tylko jakiś wywiad lub opis książki, o której gdzieś słyszałam ☺

Mam nadzieję, że dotrawialiście do końca, bo mam dla was zadanie! Jeśli przeczytaliście ten TAG, to odpowiedzcie na pytania, nawet jeśli nie korzystacie z Lubimy Czytać. Z chęcią dowiem się jak wyglądają wasze książkowe poczynania ☺ 

PS. Mam nadzieję, że przyzwyczaicie się do Disqus - jeśli nie podoba wam się ten system śmiało napiszcie! Wszystko da się zmienić. Ważne, żeby wam było wygodnie. 

Miłego wieczoru



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Konnichiwa drogi czytelniku!
Bardzo dziękuję za każde wejścia, a tym bardziej za komentarze. Jeśli masz chwilkę skomentuj, jeśli nie wiesz co napisać, to chętnie się dowiem co aktualnie czytasz i oczywiście co ciekawego polecasz! ;)

Copyright © Szablon wykonany przez Blonparia