niedziela, 31 maja 2015

Liebster Blog Award

via. tumblr
Dzisiaj tak na zakończenie weekendu chwila wytchnienia na blogu, czyli pierwsze Liebster Blog Award na Find The Soul! Chyba zasad tłumaczyć nie trzeba, ale chciałabym teraz bardzo podziękować Natalii z bloga of-books-and-coffee.blogspot.com za nominację i bardzo ciekawe pytania ☺

1. Czy jest książka, do której często wracasz?
I tu właściwie zależy jak zrozumiem pytanie. Jeśli chodzi o książkę do której wracam i czytam ją ponownie, to takiej nie mam takiej. Zdarza mi się sięgnąć po jakąś pozycję drugi raz, ale nie mam takiej, którą czytałabym więcej razy, jednak często myślami wracam do moich ulubionych książek czyli Duma i Uprzedzenie, Gra o Tron, Diabelskie Maszyny, Harry Potter, Czerwona Królowa. Coś czuję, że do tego grona dołączy Maybe Someday, bo całkowicie skradła moje serducho.

 2. Jaką książkę chciałabyś zapomnieć tylko po to, żeby móc przeczytać ją jeszcze raz?
Oddałabym wszystko, aby z tymi samymi emocjami czytać Diabelskie Maszyny, Kasację, Czerwoną Królową czy Miniaturzystkę i Dumę i Uprzedzenie oraz chyba mimo wszystko Rywalki, które były bardzo uroczą lekturą. 

3. Ile najwięcej książek kupiłaś naraz?
Nie należę do osób, które kupują naraz duże ilości książek, bo moje fundusze na te cele są strasznie ubogie. Najczęściej kupuję po jednej książce, gdy upoluję ją na jakiejś przecenie, ale przez internetowe księgarnie zdarza mi się robić większe zamówienie. Największe liczyło 5 książek, z czego niestety tylko jedna była moja, reszta poleciała na wymianę ;) 

Zgadniecie, która dla mnie?
4. Najśmieszniejsza sytuacja w książce?
Muszę przyznać, że to trudne pytanie. Dla mnie najśmieszniejsze były sytuacje z Jacem lub Willem. W końcu Herondale'owie i ich charakterek zawsze potrafił mnie rozbawić, ale nie chcę tu zbytnio przytaczać, żeby nie spojlerować, ale jeśli ktoś czytał Dary Anioła lub Diabelskie Maszyny to wie co mam na myśli ;) 

5. Czy kiedykolwiek miałaś ochotę wyrzucić książkę przez okno?
Zdecydowanie TAK! W grudniu podczas czytania Elity a później Niezgodnej. W tym roku o mało za oknem nie skończyła Czerwona Królowa i Starcie Królów, ale wiecie, taką ciężką cegłą 1020 stron mogłabym kogoś zabić, a na dodatek Martin nie jest mój, więc się wstrzymałam, a później miałam koszmary w nocy. Nigdy nie czytać o takich rzeczach o północy, bo potem same morderstwa się śnią! Jednak trzeba było ją wywalić, w końcu to byłaby kogoś wina, jeśli o północy szedłby pod moim oknem ;)

6. Z innej beczki: ulubiony serial?
Chyba najprostsze pytanie, przynajmniej dla mnie. Nie należę do osób które oglądają seriale. Tak jak książki mogę czytać godzinami, tak na seriale szkoda mi czasu... Tak więc jedyny wyjątek stanowi Gra o Tron, która oczywiście jest moim ulubionym serialem, w końcu dla niej zdecydowałam się "marnować czas". Jednak warto wspomnieć o Pamiętnikach Carrie, które oglądałam w wakacje. Serial liczy niestety tylko 2 sezony, więc to już przeszłość, ale książki ciągle przed mną. 

7. Wolisz filmy akcji czy obyczajowe?
Ja i filmy obyczajowe to złe połączenie, no chyba że chcę iść spać. Te filmy to dla mnie swojego rodzaju dobranocka, chociaż właściwie potrafię zasnąć na horrorze. Jeśli jak mam wybrać to zdecydowanie wybieram filmy akcji, jednak te z jakąś oryginalną fabułą. 

8.Książkowy chłopak/książkowa dziewczyna? 
Zadając mi takie pytanie trzeba się liczyć z kilkoma odpowiedziami, ale no ludzie, tego się kobiecie nie robi! Jak mogę wybrać tylko jednego? Szczególną miłością darzę muzyków, dlatego Jem i Ridge mają przewagę nad wszystkimi innymi. Muzyka jest bliska mojemu sercu, dlatego bohaterowie Diabelskich Maszyn i Maybe Someday także, jednak Maven to chłopak, którego muszę tu wymienić, ale wiecie taki zły chłopak, dziewczyny to lubią! (Albo ja jestem dziwna). 

9. Jakiej piosenki aktualnie słuchasz?
Ed Sheeran - Even My Dad Does Sometimes. Mogę dodać, że pisząc tego posta leci cały album Eda <3 Idealny na każdy wieczór! 
Poprawka, płyta się skończyła - teraz Little Sea - Change For Love 
You don't have to change for love 'cause you already are enough 

10. Czy masz bliską osobę, z którą dzielisz swoją pasję? (nie musi to być czytanie)
Odpowiedź brzmi tak. Mam to ogromne szczęście, że moja przyjaciółka również uwielbia czytać, a do tego obie gramy na gitarze. Mogę tu także powiedzieć, że to niesamowite dzielić z kimś to, co kochamy. Przykład? Grałyśmy wczoraj razem na konkursie muzycznym, a w między czasie obie czytałyśmy książki. Przynajmniej zawsze jest o czym rozmawiać ;) 

11. Ulubiona książkowa para?
N I E N A W I D Z Ę  T E G O  P Y T A N I A. Naprawdę, to jest moja zmora wszystkich tag'ów. Nie mam ulubionej pary. Jakoś nie przywiązuję wagi do książkowych związków, ale jeśli muszę wybrać, to chyba Tessa i Jem, w końcu przez całą trylogię błagałam, by ona wybrała Jema. Chociaż tak myślę Alex i Rosie! Że ja na nich wcześniej nie wpadłam. Jak mogłam o nich zapomnieć... wstyd i hańba! Zdecydowanie Alex i Rosie z Love Rosie to moja ulubiona para <3 

I to już byłoby na tyle jeśli chodzi o 11 pytań od Natalii. Ja nikogo nie nominuję, ponieważ nie mam pomysłu na pytania, ale jeśli macie chwilkę, to napiszcie swoje odpowiedzi na te pytania. Z chęcią poczytam ☺

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Konnichiwa drogi czytelniku!
Bardzo dziękuję za każde wejścia, a tym bardziej za komentarze. Jeśli masz chwilkę skomentuj, jeśli nie wiesz co napisać, to chętnie się dowiem co aktualnie czytasz i oczywiście co ciekawego polecasz! ;)

Copyright © Szablon wykonany przez Blonparia