czwartek, 18 lutego 2016

Książkowe Tour De Pologne - Edycja II - Zapisy


Pamiętacie, o akcji, która wywołała spore zamieszanie na blogu? Jeśli nie odsyłam Was tutaj (klik) jeśli nie wiecie dlaczego warto wziąć w niej udział, również kliknijcie tutaj (klik) Jeśli chcecie być częścią drugiej edycji tego wydarzenia, czytajcie dalej ;) 


Po tak ciepłym przyjęciu pierwszej edycji, nie mogłam, nie wziąć pod uwagę, możliwości zorganizowania kolejnego Book Tour'a. Długo zastanawiałam się jaka książka powinna ruszyć w świat. Chciałam, aby nie ograniczała się do jednego gatunku. Chciałam ominąć fantasy i romans, aby więcej osób mogło dołączyć do akcji i tak całkiem przez przypadek padło na książkę polskiego autora. 

Książkę, której przez długi czas nie sposób było dostać, a którą powinni znać Polacy. Jest to historia, którą pochłonęłam podczas 2,5 godzinnej jazdy pociągiem z Gdańska do Gniezna. Powieść, od której nie mogłam się oderwać i dzięki której z dumą mogę powiedzieć, że jestem Polką.


Oficjalnie ogłaszam, że w II Edycji Książkowego Tour De Pologne można będzie przeczytać Parabellum - Prędkość Ucieczki!

Zasady nie uległy zbytnej zmianie. Znów można w książce zostawiać po sobie ślad, ukazując swoje uczucia i ulubione (bądź znienawidzone) fragmenty. Każdy ma 10 dni na przeczytanie tej książki (uważam, że nie będzie z tym problemu) i oczywiście będę prosiła o dawanie mi znać kiedy do Was książka dotrze oraz kiedy już ją wyślecie. 

Szczegóły: 
  • Organizatorem akcji jest autorka bloga Find The Soul
  • Zgłoszone osoby będą wpisane na listę kolejności losowo (jeśli ktoś wie, że jakiś termin mu nie odpowiada, bądź jeśli jest ktoś, kto chciałby otrzymać ją w najbliższym terminie napiszcie to przy zgłoszeniu)
  • Uczestnik ma obowiązek przekazać książkę następnej osobie (tj. wysłać ją dalej w ciągu 10 dni od jej otrzymania)
  • Uczestnik zobowiązuje się wysłać książkę listem poleconym - priorytetowym aby nie zaginęła. 
  • Zgłoszenie się do akcji jest jednoznaczne z wyrażeniem zgody na przekazanie swojego adresu osobie, która książkę nam wyśle (dane nie będą nigdzie udostępniane) 
  • W dniu otrzymania książki oraz w dniu kiedy książkę posyłacie dalej proszę o wysłanie mi maila na adres blog.findthesoul@gmail.com
  • W książce można pisać, zaznaczać cytaty, pisać drobne notatki i co tam Wam przyjdzie do głowy - zostawcie po sobie kreatywny, artystyczny ślad! ;)
  • W książce będzie miejsce, aby się wpisać i napisać dokąd książka dotarła 
  • W akcji może wziąć max. 20 osób
  • Zgłoszenia przyjmuję do niedzieli tj. 20 lutego (do 23.59) EDIT: ZAPISY ZAKOŃCZONE
  • Jeśli będzie więcej chętnych, liczy się kolejność zgłoszeń
Mam nadzieję, że mogą liczyć na uczciwość czytelników, tak aby książka dotarła szczęśliwie do każdej osoby, a na koniec także i do mnie. Oczywiście tak jak ostatnio, na koniec pojawi się post podsumowujący, abyście mogli zobaczyć własne efekty. 

Oczywiście będzie mi miło, jeśli będziecie podsyłać mi wszelkie zdjęcia czy też recenzje książki. Na koniec nie pozostaje mi nic, jak mieć nadzieję, że książka spodoba Wam się równie mocno jak mi!

Zgłoszenia przyjmuję w komentarzach tylko pod tym postem!

Przykład:
1. Zgłaszam się!
2. email:
3. Adres swojego bloga: (niewymagane)
4. Uwagi: (dotyczące daty bądź pytania odnośnie akcji) 


Dla uczestników banner na bloga: 





Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Konnichiwa drogi czytelniku!
Bardzo dziękuję za każde wejścia, a tym bardziej za komentarze. Jeśli masz chwilkę skomentuj, jeśli nie wiesz co napisać, to chętnie się dowiem co aktualnie czytasz i oczywiście co ciekawego polecasz! ;)

Copyright © Szablon wykonany przez Blonparia