niedziela, 1 listopada 2015

Podsumowanie Października


Chcieć to nie zawsze móc. Tak bym podsumowała miniony miesiąc, który nie wypadł bardzo tragicznie ale także pozytywnie nie zaskoczył. Jak na innych blogach czytam, ile udało wam się przeczytać książek to mnie pęka serce! Dlaczego szkoła pożera mi aż tyle czasu? Ostatnio w domu jestem tylko aby spać (nie mylić z wyspać). Liczę na to, że listopad da mi chociaż trochę odpoczynku (chociaż już wiem, że wszystkie weekendy będę miała zajęte). Jak tu pogodzić szkołę, wolontariat i pasje? Przydałby się zmieniacz czasu Hermiony i to bardzo. 

Ale żeby zbytnio nie histeryzować (keep calm and read books) spojrzę na wynik pozytywnie. Udało im się przeczytać 3 książki i dwie w połowie! 



Pozytywnie zaskoczyłam się Obcą której recenzję znajdziecie tutaj (klik). Jak do niej przysiadłam to już poszło i udało mi się skończyć ją z ogromnym niedosytem i chęcią na drugą część, którą planuję przeczytać w listopadzie. 

Drugą książką w tym miesiącu, którą przeczytałam w całości było Każdego Dnia o którym także już pisałam (klik). Na jesień książka idealna, jako przerywnik po Obcej również ;)

Ostatnią książką na ten miesiąc było Światło, którego nie widać, (recenzja wkrótce dlatego zamilknę).

Myślę, że gdyby nie pewna lektura, ten wynik byłby lepszy, jednak goni mnie termin Pana Tadeusza, którego przeczytałam dosłownie w połowie. Zostało mi się jeszcze 6 ksiąg (na 12) i wiem, że skończę go do wtorku. Nie lubię Mickiewicza i mimo, że ta książka jest nawet fajna to nie potrafię się do niej przekonać, dlatego równocześnie zabrałam się za Confess Colleen Hoover, które również skończyłam w połowie i muszę je koniecznie dokończyć, ponieważ moje serce chce więcej i więcej. Jeśli pokochaliście Maybe Someday, ta książka naprawdę jest dla Was, ponieważ klimaty są podobne (mam na myśli sztukę). 


Z kolei na zdj powyżej prezentuje się stosik zdobyczy z ubiegłego miesiąca. Jak widać wszystkie łupy pochodzą z biedronki ;)

Tak więc koniec końców tak prezentuje się październik, mam nadzieję, że u Was to wypadło lepiej. Pochwalcie się co też udało Wam się ciekawego przeczytać! 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Konnichiwa drogi czytelniku!
Bardzo dziękuję za każde wejścia, a tym bardziej za komentarze. Jeśli masz chwilkę skomentuj, jeśli nie wiesz co napisać, to chętnie się dowiem co aktualnie czytasz i oczywiście co ciekawego polecasz! ;)

Copyright © Szablon wykonany przez Blonparia