niedziela, 4 października 2015

Podsumowanie września + Find The Soul na YouTube


Cześć! 
Witam Was po nieplanowanej przerwie, jednak cały ostatni tydzień byłam chora i nie mogłam się zmusić aby usiąść i coś napisać. Jednak teraz jest już lepiej, więc przyszedł czas aby podsumować miniony miesiąc!

Jednak wrzesień podsumuję troszeczkę inaczej niż dotychczas, ale o tym za chwilę ;) 

Mimo rozpoczęcia kolejnego roku w liceum i rozszerzenia z matematyki, fizyki i informatyki udało mi się przeczytać ponad 4 książki z czego jestem dumna, ponieważ nie były to byle jakie pozycje. 

Miesiąc zaczęłam z lekturą Jej Wszystkie Życia - Kate Atkinson i muszę przyznać, że z ogromną ochotą do tej książki wrócę, bo co tu dużo mówić, jest niesamowita. 

Kolejne dwie pozycje to wprowadzenie do kryminałów czyli 450 Stron oraz Poza Sezonem, o których już pisałam. 

Ostatnią całą książką był Marsjanin, czyli historia która całkowicie mnie porwała i nadal nie wypuszcza mnie ze swoich objęć! Byłam w kinie na ekranizacja i moja miłość jedynie się pogłębiła. Czy trzeba coś dodawać? 

Na koniec rozpoczęłam moją przygodę z Obcą, co było istną walką, którą we wrześniu przegrałam. Jednak dzisiaj tę książkę skończyłam i powiem tyle: nareszcie mnie wciągnęła i chcę więcej i więcej! Chyba się zakochałam, ale Jamie jest cudowny ;) Na pewno o tej książce powiem na dniach, a teraz będę próbować zdobyć kolejny tom. 

Jestem zadowolona z wyniku chociaż mam nadzieję, że październik będzie lepszy ;) 


Jeśli jednak chodzi o książki o które powiększyła się moja to jestem po prostu w siódmym niebie bo zdjęcie powyżej to tylko część!

I tu odsyłam Was do pierwszego filmiku! Tadaa! - KLIK Odważyłam się założyć książkowy kanał, ale bloga na pewno nie zostawię, to tylko dodatek ;) Zapraszam do oglądania, bo znajdziecie tam wszystkie książki z września! 

Jednak dla leniwych wrzucę listę i tutaj:

Pierwszą książką jaką dostałam jest Poza Sezonem, które otrzymałam od wydawnictwa Smak Słowa. Kolejne dwie Okularnik i Znalezione nie kradzione to prezent od mamy. Pochłaniacz i Światło którego nie widać to zakupy z nieprzeczytane.pl a ostatnie 4 cudeńka czyli The Perks Of Being A Wallflower, Everything Everything, Extraordinary Means i Confess to zawartość paczuchy od mojej przyjaciółki. 

Nie pozostaje nic jak siedzieć i czytać, bo półka aż się ugina. Szkoda tylko, że czasu brak...

Dajcie koniecznie znać, jak u Was wyglądał ubiegły miesiąc i co aktualnie czytacie! 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Konnichiwa drogi czytelniku!
Bardzo dziękuję za każde wejścia, a tym bardziej za komentarze. Jeśli masz chwilkę skomentuj, jeśli nie wiesz co napisać, to chętnie się dowiem co aktualnie czytasz i oczywiście co ciekawego polecasz! ;)

Copyright © Szablon wykonany przez Blonparia