sobota, 31 października 2015

Halloween Book Tag (Weekend z Halloween)

via. http://szept-stron.blogspot.com/

Cześć i czołem!

Po przerwie na blogu witam Was w ten Halloween'owy dzień i zapraszam do pierwszego z dwóch TAG'ów, które na ten czas przygotowałam. Tytuł już sam mówi co nieco, ale może coś bliżej? Jest to nowy tag, ale za to bardzo fajny, ponieważ ktoś wybiera nam 8 bohaterów a my losując ich imiona przypasowujemy daną postać do jakiegoś pytania, czyli w skrócie jest to bardzo świetna zabawa, przy której można nieźle się pośmiać! Już teraz gratuluję dziewczynom pomysłowości ☺ 

Dzięki mojej mamie, która wspiera moją pasję i także czyta książki prezentuję bohaterów, których dla mnie wybrała: (muszę przyznać ma gust ale musiałam przypomnieć, że dziewczyny także jakieś by się przydały ;)

Rywalki - Maxon
Diabelskie Maszyny - Will 
mama jest Team Will ja oczywiście Team Jem
Confess - Owen
Czas Żniw - Paige
Fangirl - Levi
Kasacja - Chyłka 
nasza wspólna ulubiona żeńska postać
Czerwona Królowa - Maven ♥ 
mama woli Cal'a :(
Zmierzch - Bella 
mówię Wam, to było celowe!



Bohater, z którym straszyłbyś innych

Pierwsza osoba którą wylosowałam, to panie i panowie Oven Mason Gentry (tak ma inicjały OMG)! Z tą postacią straszyłabym innych! Nie powiem, że bym się z tego nie cieszyła, jednak powiem może co nieco o tej postaci, bo domyślam się, że większość z Was jeszcze go nie zna. Oven to bohater Confess - autorstwa Colleen Hoover. Po Ridge'u i Dean'ie cóż można dodać. Ta autorka ma ogromny talent do tworzenia wyjątkowych postaci męskich, które rozkochują młode serca! Oven się nie wyróżnia, ale proszę państwa ten chłopak jest malarzem! Tworzy cudne obrazy (można je podziwiać w książce) a sposób w jaki je tworzy chwyta za serca, ale nie będę spojlerować, bo liczę na to, że ta książka ukaże się w Polsce.

W każdym razie Oven to osoba, z którą przebranie na Halloween i strasznie innych byłoby na pewno świetną przygodą a może nawet i ciekawym sposobem na randkę :p Pewnie wymyśliłby oryginalne przebrania w końcu OMG! ;) 

Bohater, który byłby w stanie zrobić Ci halloween'owego psikusa

Tym razem padło na Paige z Czasu Żniw i muszę przyznać, że nie wyobrażam sobie psikusa w wykonaniu tej postaci. Paige kojarzy mi się (pewnie przez Naczelnika) z taką wyższą sferą. Może gdyby wciągnąć ją do naszego świata wyglądałoby to inaczej, jednak nie potrafię sobie wyobrazić Paige pukającej do drzwi i mówiącej "cukierek albo psikus".

Bohater, z którym pójdziesz na halloween'ową imprezę 

Jak tylko wyciągnęłam karteczkę, do tej kategorii zaczęłam się śmiać i już było wiadomo, na kogo padło, ale naprawdę, jeśli moja wyobraźnia nie potrafiła przetworzyć Paige to ja nie wiem co powiedzieć o Chyłce i imprezie na Halloween! Pani prawnik, słuchająca Iron Maiden i znęcająca się nad biednym Zordonem i dynie, duchy i te sprawy? Nieee, ja mam zbyt ubogą wyobraźnię, ale niewątpliwie chciałabym zobaczyć takie zestawienie ;) 

Bohater, z którym oglądnąłbyś straszny film

Horror i to wcale nie gatunek filmu, który bym oglądała. Spędzenie czasu z TĄ postacią to byłby horror... Ciekawe co bym mogła oglądać, może Zmierzch? Nie przeżyłabym tego, więc pewnie wybrałabym Miasteczko Halloween i duuużo jedzenia, żeby nie musieć rozmawiać. Na kogo padło? Na Bellę! Nie lubię tej postaci i to z całego serca, no ludzie! I to wszystko przez film, bo książka na tamte czasy mi się podobała i ostatnio nawet chcę przeczytać tę nową wersję Zmierzchu (dla śmiechu) ale przez filmową wersję tej historii widzę Kristen siedzącą ze mną przed telewizorem dlatego jednogłośnie krzyczę NIE! 

Bohater, który będzie próbował przejąć kontrolę nad światem w halloween'ową noc 

Moje serduszko rośnie na myśl o tej postaci, która idealnie pasuje do przejmowania kontroli na światem i to w halloween. Nic dodać, nic ująć, wylosowałam Maven'a i wiedząc jak się kończy Czerwona Królowa nie sposób się nie zgodzić, że Maven pasuje do tej kategorii (co i tak nie zmienia mojej miłości do tej postaci ;)

Bohater, któremu do twarzy w strasznym przebraniu

Levi. Levi i straszne przebranie... Levi ten miś... Chcę to zobaczyć! Może gdyby wymyślić coś bardziej bajkowego to mogłoby to być bardzo strrraszne zestawienie ;) W końcu w potwornych strojach chyba każdemu do twarzy więc i Leviemu także! 

Bohater, który będzie bał się wyjść tej nocy z domu 

Hahaha, proszę nie, tylko nie ten bohater i nie ta kategoria! Nie jest to największa pomyłka tego tagu, ale Will, nocny łowca bojący się wyjść w Halloween'ową noc? Bohater który przyciąga nieszczęścia i na dodatek świetnie się w nich odnajduje i wystawia się na śmierć i to nie raz, to na pewno nie postać, która tej nocy siedziałaby zwinięta w kłębek i bała się wyjść! Prędzej bym powiedziała, że chodziłby tam gdzie nie powinien prowokując wampiry i inne stwory ;)

Bohater, który z natury nie pasuje do przerażającego motywu Halloween 

Maxon. Ta postać chyba udowodniła, że książę może pasować do Halloween. W końcu zorganizował bal i przebrał się za pirata (dobrze pamiętam?). Tak więc trochę się minęła ta postać i stwierdzenie. W końcu każdemu należy się odrobina rozrywki tym bardziej gdy musi wybrać jedną dziewczynę, z którą spędzi resztę życia ;) 

Mam nadzieję, że się nie zanudziliście i jeśli macie chwilę to zapraszam do dołączenia do tego tagu! Niech w blogsferze będzie dzisiaj mroczno! Boo!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Konnichiwa drogi czytelniku!
Bardzo dziękuję za każde wejścia, a tym bardziej za komentarze. Jeśli masz chwilkę skomentuj, jeśli nie wiesz co napisać, to chętnie się dowiem co aktualnie czytasz i oczywiście co ciekawego polecasz! ;)

Copyright © Szablon wykonany przez Blonparia