sobota, 17 października 2015

Celebrity Book Tag

via wordpress
Bardzo dawno na blogu nic się nie działo, dlatego w weekend zapraszam na książkowy tag, do którego zostałam nominowana przez autorkę bloga ksiazki-mitchelii.blogspot.com za co bardzo dziękuję! Szczerze przekładałam tego posta, ponieważ miał się pojawić również filmik, ale niestety liceum skutecznie krzyżuje moje plany i filmik pojawi się z innym tagiem, którego już się nie mogę doczekać, ale wracając do dnia dzisiejszego zapraszam na Celebrity Book Tag! 

 Emma Watson - Książka z piękną, kick-ass'ową bohaterką

Zawsze mam problem z tym pytaniem, ponieważ większość bohaterek jest dla mnie tylko narratorem. Nie przywiązuję się za bardzo do osób, które są "oczami" historii, nie wiem, dlaczego tak mam, ale często się na tym ostatnio przyłapuję. Jednak w końcu w książkach są też postacie drugoplanowe, do których częściej się przywiązuję. Jednak pierwsza myśl jest chyba najlepsza i najbardziej do tego pytania pasuje mi Chyłka z Kasacji (jeszcze tylko kilka dni do Zaginięcia!). Ten kto czytał na pewno wie, dlaczego ją wybrałam ;) 


Ryan Gosling - Książka z najgorętszym męskim bohaterem

Kolejne problematyczne dla mnie pytanie, jednak po ostatnich lekturach chyba z czystym sumieniem mogę tutaj przywołać Obcą a dokładniej Jamie'go, który jest ogromnym plusem tej historii i dzięki któremu sięgnę po kontynuację. Kochany, przystojny, szkocki rudzielec, który potrafi rozkochać w sobie niejedną dziewczynę! 




Brangelina - Ulubiona para literacka 

Wreszcie mogę udzielić jednoznaczną odpowiedź, ponieważ niezmiennie od ponad roku moją ulubioną literacką parą pozostaje Tessa i Jem z Diabelskich Maszyn. Czekam z niecierpliwością na historię, która pochłonie mnie w taki sposób jak ta i czekam na parę do której przywiążę się tak jak do Jessy! Jednak Jem ze swoją chorobą, troskliwością, delikatnością i oddaniem oraz zamiłowaniem do skrzypiec, tworzy z Tessą cudowną parę, oni są po prostu dla siebie stworzeni i mimo, że ich historia łamie mi serce, cieszę się, że Cassandra nie zakończyła jej inaczej. 

Shailene Woodley - Niedawno odkryty autor, którego pokochałaś

Niedawno miałam ogromną przyjemność poznać wspaniałą twórczość dwójki autorów, którzy bezgranicznie skradli moje serce i na pewno autor Marsjanina nie będzie tu czymś niezwykłym, ponieważ jeszcze nie raz się do niego odwołam. Dlatego cóż się dziwić, że trafia tutaj Andy Weir. Jednak nie mogę ograniczyć się do jednego pisarza, ponieważ czekałam na pewną książkę wiele miesięcy i mimo, że nigdy wcześniej nie spotkałam się z twórczością tego pisarza, książka mnie nie zawiodła. Mam tutaj na myśli Światło którego nie widać i Anthony'ego Doerr'a. Piękna książka, przepięknie napisana, która jak najbardziej zasłużyła na swój ogromny sukces. 

Josh Hutcherson - Ulubiona krótka książka 

Tu po raz kolejny podam dwa tytuły, bo inaczej będę miała wyrzuty sumienia. Pierwsza pozycja to oczywiście Opowieści z Narnii - Lew, Czarownica i Stara Szafa. Czytałam tę książkę dwa razy, film oglądałam niezliczenie wiele razy dlatego to jest pierwsze co mi przyszło na myśl, jednak patrząc na półkę muszę wspomnieć tutaj o Oceanie na końcu drogi, do którego z wielką przyjemnością wrócę.

Dwayne Johnoson - Ulubiona gruba książka

Tu będzie dość naciągane ponieważ nie przeczytałam całej tej książki a na dodatek w jej wnętrzu znajduje się 5 historii, jednak nie mogę nie wymienić tutaj mojego ukochanego wydania Charlesa Dickensa! Ponad 1400 stron to dla mnie naprawdę gruba książka. 

Leonardo DiCaprio - Książka z najbardziej przykrą śmiercią

Jak tu zrobić, żeby nie zaspojlerować! Mój wybór nie jest dość oczywisty, bo mam tutaj na myśli pewną postać z A Thousand Pieces Of You i wcale nie chodzi mi tutaj o śmierć ojca głównej bohaterki, o której jest mowa w samym opisie. Nadal liczę, że ta książka kiedyś pojawi się u nas i więcej osób będzie miało okazję ją przeczytać. Jednak już teraz uprzedzam, że niestety ta historia zaskakuje również i przykrymi momentami, i nadal nie mogę zapomnieć jednego zdania. Nic nie zapowiadało tego co się wydarzy i już się nie mogę doczekać kontynuacji, która wychodzi za kilka tygodni!

Kristen Stewart - Najnudniejsza książka

Nie jest łatwo trafić na naprawdę nudną książkę, ponieważ należę do osób, które zazwyczaj skupiają się na jakichkolwiek pozytywach (przez co wysoko oceniam książki). Aczkolwiek w czerwcu miałam nieprzyjemność zawieść się i wynudzić przy pewnej książce. Mam tutaj na myśli mianowicie Lotnisko w Monachium. Co mogę powiedzieć? Ta książka to po prostu zdecydowanie nie mój gatunek, przez co nie potrafię jej docenić. 

Ian Somerhalder - Najbardziej przesłodzona książka 

Przyznam się były historie, które momentami były strasznie przesłodzone, jednak w ogólnym rozrachunku jeszcze żadna nie zaszła mi tak za skórę, abym chciała ją tutaj umieścić ;) 

Jennifer Lawrence - Idealna książka lub seria

Specjalnie postanowiłam, że powiem tutaj o czymś innym niż zazwyczaj, dlatego jeśli chodzi o powieść tytuł ten ma zaszczyt posiadać Marsjanin (bo to oczywiste) Światło którego nie widać (chyba już tłumaczyłam dlaczego). Ale o pewnej serii nie sposób tutaj nie wspomnieć i oczywiście tym razem chodzi o Czas Żniw

To by było właściwie na tyle jeśli chodzi o ten TAG. Widziałam go już chyba na wszystkich możliwych blogach, ale jeśli ktoś się przed nim uchował, to teraz właśnie ma możliwość wykonania go, ponieważ właśnie takie osoby nominuję. Mam nadzieję, że Wam się spodobało ;) 

1 komentarz:

  1. Świetne odpowiedzi, kochana :*

    Pozdrawiam i zachęcam do wzięcia udziału w konkursie o "Aplikację" :*
    ksiazki-mitchelii.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Konnichiwa drogi czytelniku!
Bardzo dziękuję za każde wejścia, a tym bardziej za komentarze. Jeśli masz chwilkę skomentuj, jeśli nie wiesz co napisać, to chętnie się dowiem co aktualnie czytasz i oczywiście co ciekawego polecasz! ;)

Copyright © Szablon wykonany przez Blonparia