sobota, 5 września 2015

My Little Pony Book TAG


Po Tagowej przerwie na blogu przyszedł czas aby trochę rozładować szkolną atmosferę więc dzisiaj zapraszam na My Little Pony Book TAG, do którego zostałam nominowana przez Poczytajmy Coś

Na starcie muszę jedna przyznać, że kucyków nigdy nie oglądałam, ale kojarzę je przez moją przyjaciółkę. Może po tym tagu to zmienię? 

Żeby nie przedłużać, zaczynamy!

Applejack - książka w której ważne są wartości rodzinne

Muszę powiedzieć że głowiłam się nad tym pytaniem. Jednak koniec końców zdecydowałam się na coś, co znamy wszyscy. Harry Potter to seria którą można przypasować do każdego pytania, jednak mam wrażenie, że tutaj naprawdę liczyły się wartości rodzinne. Chociażby patrząc na Weasley'ów czy Malfoy'ów. Może u tych drugich w inny sposób, jednak więzy krwi były dla nich straszne ważne, a jeśli chodzi o Weasley'ów jest to chyba najbardziej kochająca się rodzina jaką poznałam w książce. Myślę, że wartości rodzinne były i są ważne w tej książce, w końcu w jakiś sposób uczy nas że rodziną nie są tylko osoby spokrewnione, ale takie, które oddałyby za nas czasami życie. Harry przekonał się o tym nie raz.

 Pinkie Pie - najzabawniejsza książka jaką spotkałaś/eś w swojej "czytelniczej karierze"

Książek z humorem raczej na mojej półce nie brakuje, ale jest taka jedna pozycja, którą ostatnio sobie odświeżałam i dzięki temu wiem, że przy żadnej innej się tyle nie śmiałam. Cassandra Clare potrafi naprawdę stworzyć niesamowite postacie, dlatego nie sposób nie podać tutaj Miasta Kości. Szczególnie mam tutaj na myśli sytuacje  Clary - Jace - Simon. W pozostałych częściach humor też jest, ale to w pierwszym tomie odczuwa go się najlepiej, co potwierdza ilość zaznaczonych przeze mnie cytatów, ale naprawdę mam wielki sentyment do tych książek. 

Rarity - książka z silną i niezależną bohaterką, która ma wielu adoratorów.

Chciałabym podać książkę która jeszcze się w tagach u mnie nie pojawiała, ale muszę przyznać, że mam wielki problem z tym pytaniem. Nie trudno mi jest wybrać silną i niezależną postać, ale taką która ma wielu adoratorów już tak. Nie wiem co by tu powiedzieć, przychodzi mi na myśl Mare z Czerwonej Królowej, jednak nie do końca mi tu pasuje. Do pierwszej części nie sposób nie przypisać Chyłki z Kasacji ale znów mi nie pasuje do drugiej części. To samo z Isobel z Nevermore (Wie ktoś może co z trzecią częścią?) Tak więc to pytanie zostanie u mnie bez jednoznacznej odpowiedzi ;)

Fluttershy - wspaniała książka, o której istnieniu wiedzą nieliczni.

Nie wiem dlaczego przychodzi mi tutaj na myśl Kate Atkinson - Jej Wszystkie Życia którą mam przyjemność właśnie kończyć. Książka jest inna niż wszystkie które dotychczas czytałam, ale przez czas i miejsce akcji, oraz gatunek i bohaterkę idealnie wpasowała się w moje czytelnicze gusta. Nie jest to jakoś specjalnie znana książka, ale myślę, że jeśli ktoś lubi historie dość odważne, z wątkiem wojennym i fantastycznym ta książka jest idealna. Przewija się przez nią nie jeden wątek i problem, dlatego jest to książka która daje do myślenia a przez czas akcji troszeczkę przywodzi mi na myśl Jane Austen. W końcu to też Anglia ;)

Twilight Sparkle- książka z postacią, która mogłaby zostać Twoją przyjaciółką.

Fangirl! Zdecydowanie Cath. Odnalazłam się w tej postaci i pewnie nie jako jedyna. Rowell nie przypadła mi szczególnie do gustu ale ta książka mimo wad jest niesamowita. Myślę, że z Cath stworzyłybyśmy fajny duet. Pewnie nie wychodziłybyśmy z pokoju ale to nic, mówiłybyśmy w tym samym języku. Zresztą, gdyby chodziło o przyjaciela to i tak pojawiłaby się ta książka, bo Levi to chłopak, za którego dałabym się pokroić. Mieć takiego przyjaciela, to coś czego zazdroszczę Cath i Regan! Już teraz mogę wam powiedzieć, że Levi to moja ulubiona postać w tej książce.


Rainbow Dash - książka, do której masz największy sentyment.

Robię się nudna, ale nie sposób nie powiedzieć tu tego tytułu: Mechaniczna Księżniczka, czy całe Diabelskie Maszyny. Nawet nie chodzi tu o samą książkę, ale o okoliczności w których czytałam tę serię. Po prostu nie będę w stanie o niej zapomnieć. 

Spike - książka z nieszczęśliwie zakochaną postacią.

Nie wiem dlaczego przychodzi mi tutaj na myśl Maybe Someday. Wiem jak koniec końców ta książka się skończyła jednak mimo wszystko trudno mówić, by Sydney zakochała się szczęśliwie. Wycierpieć musiała nie raz, dlatego jakoś mi tutaj pasuje. 

Powiem szczerze, że trudno mi kogoś nominować, bo nigdy nie wiem, kto już jaki tag robił, jednak z czego widziałam takiego tagu jeszcze nie było na blogu Czytanie Moim Tlenem oraz Oxu - Czytanie dlatego to te blogi nominuję i oczywiście jeśli chcecie, dajcie znać jakie książki Wy byście wybrali!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Konnichiwa drogi czytelniku!
Bardzo dziękuję za każde wejścia, a tym bardziej za komentarze. Jeśli masz chwilkę skomentuj, jeśli nie wiesz co napisać, to chętnie się dowiem co aktualnie czytasz i oczywiście co ciekawego polecasz! ;)

Copyright © Szablon wykonany przez Blonparia