piątek, 26 czerwca 2015

15 Książek na Wakacje

Jak zapewne zauważyliście, dzisiaj 26 czerwca, czyli pierwszy dzień wakacji! Wszyscy snują plany na wyjazdy i imprezy a ja jako książkoholiczka snuję plany czytelnicze, dlatego dzisiaj zapraszam na listę 15 książek, które mam zamiar przeczytać w nadchodzących dwóch miesiącach.

Jako że w czerwcu byłam nad morzem i w Holandii, wakacje mam zamiar spędzić w domu i nareszcie odpocząć (podczas remontu). Tym samym nadrobię zaległości książkowe, ponieważ już niedługo podsumowanie czerwca, które nie oszukujmy się, mogło wypaść lepiej. Mam nadzieję, że w wakacje uda mi się wypełnić wszystkie plany.

Jak widać po tytule, wybrałam 15 książek, które mam zamiar przeczytać. Może to się wydawać mało, ale jednak nie wiem ile będę miała czasu, więc to jest moje minimum, ale oczywiście chciałabym przeczytać więcej. Jak to wyjdzie zobaczymy na początku września ;)


Tak więc aby nie przedłużać, czas na te 15 książków, przez które nastąpiło to dzisiejsze zamieszanie. Całe szczęście większość z nich już gości na mojej półce więc nic, tylko czytać!


  1. Ocean na końcu drogi - Neil Gaiman 
  2. Między życiem a życiem - Jessica Shirvington
  3. Każdego Dnia - David Levithan
  4. Następczyni - Kiera Cass - czyli książka, którą kupiła sobie moja mama, tak dobrze czytacie. Jeśli szukacie większej fanki Rywalek od mojej mamy, to takiej nie znajdziecie ;) Ale przynajmniej skoro ta książka już jest u mnie w domu, to też ją przeczytam. 
  5. Czas Żniw - Samantha Shannon - czyli nowy nabytek. Nasłuchałam się tylko dobrego na temat tej serii więc wreszcie trzeba się za nią zabrać
  6. Fangirl - Rainbow Rowell - jakoś E&P z nóg mnie nie zwaliło, ale opis tej książki bardzo mnie intryguje, więc chyba dam drugą szansę Rowell, tym bardziej, że Fangirl wychodzi w Polsce w moje imieniny. Coś czuję, że ją dostanę ;)
  7. Mężczyzna ze Stumilowego Lasu - Douglas Lain - czyli książka którą dostałam od wydawnictwa Czwarta Strona w ramach konkursu 
  8. Imię Róży - Umberto Eco - pamiątka z wyjazdu do Bydgoszczy
  9. Nawałnica Mieczy Stal i Śnieg - George R.R. Martin - czyli kolejna pożyczona część, jak dobrze, że tyle znajomych uwielbia tę serię ;)
  10. Obca - Diana Gabaldon
  11. Cudowne Tu i Teraz - Tim Tharp
  12. Will Grayson, Will Grayson - John Green & David Levithan - książka z Biedronkowych łupów, od której zaczęłam zmagania z tym "wyzwaniem". Musze powiedzieć, że początek zapowiada się dobrze, bo książkę już właściwie kończę ;) 
  13. Zakon Mimów - Samantha Shannon - czyli kredyt zaufania! Mam nadzieję, ze po pierwszej części nie będę żałować, że umieściłam kolejną część na tej liście. Może ta 13 nie będzie pechowa
  14. Opactwo Northanger - Jane Austen - i pozycja z dobrze znanej promocji Biedronki 
  15. Skrawki Błękitu - Lois Lowry - czyli Empikowa wyprzedaż. Nie mogłam się oprzeć, bo Dawca był naprawdę świetną lekturą, mam nadzieję, że po tej książce będę miała ochotę na więcej
To już koniec moich planów. Książek które chciałabym przeczytać, znalazłoby się więcej, ale niestety jak to z czasem różnie bywa, wolę nie ryzykować, bo jeszcze się przeliczę. Mam nadzieję, że wśród tych wyżej będę zakochana na zabój, ponieważ rok temu w wakacje i to na samym początku dorwałam Dary Anioła i całe wakacje spędziłam z Cassandrą Clare. To były naprawdę dobre wakacje.

A jak wyglądają wasze plany na wakacje? Podzielcie się swoją listą! A jeśli czytaliście coś z dzisiaj wymienionych, dajcie znać co myślicie.

Udanych wakacji!

PS. Po weekendzie wyjeżdżam na 2 tygodnie na wieś, przez co nie będzie mnie na blogu :(

*Obrazek zaczerpnięty z tumblr.com


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Konnichiwa drogi czytelniku!
Bardzo dziękuję za każde wejścia, a tym bardziej za komentarze. Jeśli masz chwilkę skomentuj, jeśli nie wiesz co napisać, to chętnie się dowiem co aktualnie czytasz i oczywiście co ciekawego polecasz! ;)

Copyright © Szablon wykonany przez Blonparia