czwartek, 20 października 2016

PILNE, WAŻNE, NIE OMIJAJ (Czy to koniec Find The Soul?)


Ahoj miśki!
Dzisiaj przychodzę do Was z krótkim postem informacyjnym i prośbą jednocześnie. Jak wspominałam jakiś czas temu blog zmienia adres więc pod find-the-soul.blogspot.com już tutaj nie traficie (chociaż przez jakiś czas będzie działał link odsyłający).

W związku z tym teraz długopisy w dłoń, ponieważ w sobotę (22.10.2016), aby trafić na bloga trzeba będzie wpisać fantastyczne-ksiazki-i-jak-je-znalezc.blogspot.com i co najważniejsze - zaobserwować bloga ponownie, bo inaczej nie będą wyskakiwały powiadomienia o nowych postach :( 

Wiem, że te zmiany nie są zbyt wygodne i zdecydowałam się na nie dość późno, jednak mam nadzieję, że mi wybaczycie i co najważniejsze, że nadal będziecie tutaj zaglądać! Tym bardziej że już niedługo będzie okazja do zdobycia kilku książek (w tym jednej z ilustracjami) [ja wcale nie chcę Was przekupić :p] 

Tak więc mam nadzieję, że nie żegnamy się na długo. Do zobaczenia (a właściwie do napisania?) w sobotę! 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Konnichiwa drogi czytelniku!
Bardzo dziękuję za każde wejścia, a tym bardziej za komentarze. Jeśli masz chwilkę skomentuj, jeśli nie wiesz co napisać, to chętnie się dowiem co aktualnie czytasz i oczywiście co ciekawego polecasz! ;)

Copyright © Szablon wykonany przez Blonparia