wtorek, 9 września 2014

Słów kilka na początek - Lily


Na samym początku chciałabym was z mojej strony bardzo serdecznie powitać.

Mam na imię Marta i jak moja przyjaciółka a zarazem druga autorka tego bloga chodzę do liceum. Możecie mnie kojarzyć z bloga o pocztówkach *przerwa na reklamę* na którego serdecznie zapraszam Pocztówka Oknem Na Świat .

Będę się podpisywać Lily, powiedzmy, że to mój taki pseudonim artystyczny. Na tym blogu będę się zajmowała częścią recenzji książek. Jest to mój początek w tej branży, ale mam nadzieję, że razem z nami przebrniecie przez te ciężkie chwile.

Dlaczego tutaj jestem? Zawsze kiedy chcę przeczytać jakąś książkę, to najpierw zaglądam do skarbnicy wiedzy (czyt. internetu) w poszukiwaniu recenzji, aby dowiedzieć się, co różne osoby o nich sądzą. Czytam sporo, więc dlaczego nie podzielić się swoimi przemyśleniami z innymi?

Jeżeli chodzi o mój gust, to jest on dość zróżnicowany. Praktycznie każdy gatunek może być dla mnie interesujący. Jeżeli książka jest dobra i mi się spodoba to nie gra dla mnie roli, czy to jest romans, fantasy, thriller, dokument, biografia czy coś innego. Jednak muszę powiedzieć, że najwięcej czasu spędzam pogrążona w książkach z nutką rzeczy nie z tego świata. Jeżeli chodzi o ulubionych autorów to na pierwszych miejscach króluje Cassandra Clare, John Green, Carlos Ruiz Zafón no i oczywiście J.K.Rowling. W końcu od niej wszystko się zaczęło.

Jeśli macie jakieś pytania, śmiało je zadawajcie. Postaram się odpowiedzieć na wszystkie.
Mam nadzieję, że nas ciepło przyjmiecie i będziecie od czasu do czasu nas odwiedzać, a może i nawet komentować.
Liczę także na jakieś propozycje co do lektury.
Miłego wieczoru

Lily ☺

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Konnichiwa drogi czytelniku!
Bardzo dziękuję za każde wejścia, a tym bardziej za komentarze. Jeśli masz chwilkę skomentuj, jeśli nie wiesz co napisać, to chętnie się dowiem co aktualnie czytasz i oczywiście co ciekawego polecasz! ;)

Copyright © Szablon wykonany przez Blonparia